1. LIVRAREA

1.1 Costurile de livrare
Costul de livrare este de 19 lei, și se găsește pe site în momentul înregistrării comenzii și pe factura proformă ca articol distinct.

1.2 Întârzierile de livrare
Durata de livrare de circa 2 – 3 zile lucrătoare este doar informativă. O dată informativă de livrare este precizată clientului în momentul înregistrării comenzii sale. Depășirea duratei informative nu angajează responsabilitatea societății SC IONNEL TECH SRL pentru despăgubiri, dobândă sau alte costuri. Obligațiile contractuale vor fi îndeplinite în maxim 14 zile de la data la care consumatorul a trimis comanda, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

1.3 Aviz de prezentare
Livrarea produselor comandate este asigurată de către un livrator mandatat de vânzător. În caz de absență a clientului în ziua livrării, livratorul este obligat să contacteze clientul pentru a stabili de comun acord o nouă întâlnire. Clientul trebuie să ia legătura cu livratorul pentru a intra în posesia produselor în maximum 5 zile după prima prezentare a livratorului la adresa de livrare. După expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de către livrator societății SC IONNEL TECH SRL.

1.4 Livrare parțială
În caz de produse lipsă la livrare, aceasta neconcordanță va fi specificată în scris pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul dispune de o perioada de 7 zile pentru a informa serviciul clienți al societății SC IONNEL TECH SRL despre aceste observații la livrare; aceasta informare se va face prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandata și va fi adresată vânzătorului, Str. Iuliu Maniu nr. 1, Suceava, Jud. Suceava. Vânzătorul se angajează să trimită în cel mai scurt timp produsele lipsă din comandă.

1.5 Produse deteriorate sau non-conforme cu comanda, la livrare
În caz de livrare a unui produs deteriorat sau non-conform cu comanda, clientul are posibilitatea de a refuza livrarea și de a preciza acest lucru pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul dispune de un termen de 7 zile de la livrare pentru a verifica conformitatea produselor livrate și a informa serviciul clienți al societății SC IONNEL TECH SRL, prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandata cu aviz de recepție adresata societății SC IONNEL TECH SRL,Str. Iuliu Maniu nr. 1, Suceava, Jud. Suceava. SC IONNEL TECH SRL se angajează să preia pe banii săi produsele neconforme cu comanda și să re-expedieze în cel mai scurt timp produsele conforme.

ATENȚIE! Produsele folosite nu vor putea în nici un caz să fie returnate sau rambursate.

2. RETURNAREA PRODUSELOR LIVRATE ȘI RESTITUIREA PLAȚII

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 34/2014. Astfel, produsele cumpărate de pe site se pot returna în aceeași stare, nouă, în care au fost recepționate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Comanda se poate anula prin e-mail sau telefonic în maximum 14 zile de la plasarea comenzii, clientul urmând să primească înapoi contravaloarea comenzii după returnarea produselor, nu mai târziu de 30 zile de la data la care ne-a informat despre decizia de returnare.

Dacă produsele prezintă urme de uzură, acestea nu vor fi acceptate pentru retur.

Art. 9 – Dreptul de retragere – O.G. 34/2014
(1) Cu excepția cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afară spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.
(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menționată la alin. (1) expira în termen de 14 zile de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare

2.1 Condiții de retur

Returnarea produselor cumpărate se va face pe cheltuiala clientului. Acesta poate folosi același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea produselor. În cazul în care se folosește serviciul de transport oferit de S.C. IONNEL TECH S.R.L., curierul va fi trimis la solicitarea S.C. IONNEL TECH S.R.L. Pentru acest serviciu se va percepe o taxă de 19 lei.

Clientul poate alege să trimită prin alt serviciu de curierat decât cel oferit de S.C. IONNEL TECH S.R.L., costurile pentru acest serviciu fiind în totalitate suportat de client.

Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc. Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna, fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate a acestor anvelope și jante. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produselor cumpărate sau înlocuirea cu produsele conforme. Dacă vânzătorul nu poate înlocui produsele cu unele conforme, atunci se va restitui integral contravaloarea produselor cumpărate.

2.2 Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de IONNEL TECH

  • Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit, dacă acestea au fost sigilate, trebuie returnate cu sigiliu. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că sunt sigilate. Returul produselor se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.
  • Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  • Poti returna muzica si filme, birotica si papetarie, jocuri PC si jocuri pentru console doar daca acestea nu au fost desigilate.
  • Nu se acceptă returul tablourilor sau produselor personalizate.

Returul contravalorii produsului se efectueaza intr-un cont bancar atasat de client in  maxim 30 zile calendaristice.