Accesul la magazinul online www.ionnel.ro (denumit în continuare Website) precum și utilizarea sa, sunt guvernate de termenii și condițiile de mai jos, precum și de orice alte legi și reglementari aplicabile. Prin accesarea, vizitarea sau utilizarea în orice mod a acestui Website, agreați termenii și condițiile specificate.
Drepturi de proprietate intelectuală
Drepturile de autor asupra acestui Website aparțin firmei SC IONNEL TECH SRL și se afla sub protecția legilor române și internaționale în materie. Toate drepturile sunt rezervate. Copierea documentelor, imaginilor și informațiilor din proprietatea SC IONNEL TECH SRL, incluzând, dar fără a se limita la design, elementele distinctive ale Website-ului, împreuna cu orice elemente grafice asociate, este strict interzisa fără permisiunea scrisa a SC IONNEL TECH SRL. Acest website poate afișa documente, imagini, informații sau alte materiale care nu sunt proprietatea SC IONNEL TECH SRL, cum ar fi fotografii, denumiri, logouri și alte mărci ale unor terți (clienți sau parteneri ai SC IONNEL TECH SRL), care sunt proprietatea respectivelor părți. Orice folosire a acestora este strict interzisă fără permisiunea scrisă prealabilă a respectivilor terți proprietari. Acest Website, în întreg sau în parte, nu poate fi reprodus, duplicat, copiat sau exploatat în orice fel în scop comercial fără acordul expres scris al SC IONNEL TECH SRL.
TERMENE ȘI CONDIȚII DE VÂNZARE – www.ionnel.ro
1. DOMENII
Magazinul online www.ionnel.ro este operat de către SC IONNEL TECH SRL.
SEDIUL : Str. Iuliu Maniu nr.1 , Suceava, jud. Suceava
CUI: 42382127
J33/326/2020
BANCA TRANSILVANIA
IBAN : RO76BTRLRONCRT0CI7351001
Tel: 0773 330 551
2. CONDIȚII
2.1 Produsele propuse la vânzare
Produsele propuse la vânzare de către societatea SC IONNEL TECH SRL sunt destinate clienților persoane fizice și juridice. SC IONNEL TECH SRL comercializează atât produse noi sigilate, cât produse noi resigilate. Caracteristicile produselor prezentate pe site pot să evolueze. Pozele produselor nu sunt contractuale.
2.2 Utilizarea produselor.
Ținând cont de specificitatea și de constrângerile tehnice ale produselor vândute de către SC IONNEL TECH SRL, clientul este obligat sa respecte cu strictețe prescrierile și recomandările în materie de securitate și de fiabilitate referitoare la utilizare, la montare și la stocarea produselor. Firma SC IONNEL TECH SRL nu poate fi trasă la răspundere în nici un caz pentru utilizarea în condiții necorespunzătoare a produselor cumpărate (cum ar fi montarea defectuoasă a produselor, etc).
2.3 Ruptură de stoc.
Având în vedere variabilitatea comenzilor online, SC IONNEL TECH SRL, nu poate oferi o garanție totală a stocurilor disponibile la toate produsele sau serviciile comandate prin site. În caz de lipsă de stoc, SC IONNEL TECH SRL, va încerca să afișeze această indisponibilitate pe site sau va contacta clientul cât se poate de repede pentru a-l informa și a-i propune să-și modifice comanda. În caz de modificare, SC IONNEL TECH SRL va rectifica totalul comenzii (în minus sau în plus) în funcție de produsele alese și va confirma clientului prin mail noua comandă modificată.
3. COMANDA
3.1 Înregistrarea comenzii.
Comenzile trebuie transmise prin site-ul de vânzare online al societății SC IONNEL TECH SRL (www.ionnel.ro), prin e-mail (salut@ionnel.ro) sau telefonic, la numărul 0773 330 551.
3.2 Confirmarea comenzii.
Confirmarea comenzii va fi transmisă în mai putin de 24 de ore, prin email automat la adresa de e-mail comunicată de către client, prin apel telefonic sau prin sms, către numărul de telefon comunicat de către client.
3.3 Modificarea comenzii.
Clientul este responsabil pentru informațiile transmise la momentul înregistrării comenzii. Societatea SC IONNEL TECH SRL nu va putea fi trasă la răspundere în cazul în care comanda nu va putea fi confirmată sau livrată la adresa transmisă de client din cauza erorilor căsuței de e-mail sau ale coordonatelor adresei de livrare. De asemenea, nu va fi acceptată nicio modificare a adresei de livrare a comenzii după ce aceasta a fost plătita. Clientul va avea totuși posibilitatea să modifice pe răspunderea sa adresa de livrare luând contact direct cu livratorul. În aceste condiții, societatea SC IONNEL TECH SRL nu va fi responsabilă de eventualele erori de livrare sau pierdere de colete de către livrator. După plata comenzii nu va fi acceptată nicio modificare a acesteia.
În cazul unor eventuale erori din comandă, clientul va trebui să contacteze societatea SC IONNEL TECH SRL prin telefon sau prin e-mail (salut@ionnel.ro) și va primi precizări referitor la condițiile de anulare și de rambursare ale comenzii. Articolele și prețurile acestora sunt importate automat la fiecare 24 de ore. Dacă apare vreo eroare și sunt importate stocuri sau prețuri greșite, vânzătorul se obligă să remedieze problema și să notifice clientul despre acest lucru în maxim 24 de ore de la primirea comenzii, pentru a-i oferi o rezolvare.
3.4 Refuzul comenzii.
Vânzătorul are dreptul de a refuza orice comandă din partea unui client, în special în următoarele situații:
– produsul comandat nu este pe stoc;
– clientul a comandat mai putin de 3 bucăți din același articol;
– imposibilitatea obținerii confirmării de plată;
– identificarea unei erori în informațiile despre produs inclusiv prețul sau o oferta promoționala
SC IONNEL TECH SRL își rezervă dreptul de a refuza o comandă în orice moment al procedurii de comandă.
4. DREPTUL DE PROPRIETATE
Orice produs livrat rămâne proprietatea vânzătorului până la plata integrală a sumelor datorate.
5. LIVRAREA
5.1 Costurile de livrare
Costurile de livrare sunt afișate pe site în momentul înregistrării comenzii și se regăsesc pe factura proformă ca articol distinct.
5.2 Întârzierile de livrare
Durata de livrare de circa 2 – 3 zile lucrătoare este doar informativă. O dată informativă de livrare este precizată clientului în momentul înregistrării comenzii sale. Depășirea duratei informative nu angajează responsabilitatea societății SC IONNEL TECH SRL pentru despăgubiri, dobândă sau alte costuri. Obligațiile contractuale vor fi îndeplinite în maxim 14 zile de la data la care consumatorul a trimis comanda, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.
5.3 Aviz de prezentare
Livrarea produselor comandate este asigurată de către un livrator mandatat de vânzător. În caz de absență a clientului în ziua livrării, livratorul este obligat să contacteze clientul pentru a stabili de comun acord o nouă întâlnire. Clientul trebuie să ia legătura cu livratorul pentru a intra în posesia produselor în maximum 5 zile după prima prezentare a livratorului la adresa de livrare. După expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de către livrator societății SC IONNEL TECH SRL.
5.4 Livrare parțială
În caz de produse lipsă la livrare, aceasta neconcordanță va fi specificată în scris pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul dispune de o perioada de 7 zile pentru a informa serviciul clienți al societății SC IONNEL TECH SRL despre aceste observații la livrare; aceasta informare se va face prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandata și va fi adresată vânzătorului, Str. Iuliu Maniu nr. 1, Suceava, Jud. Suceava. Vânzătorul se angajează să trimită în cel mai scurt timp produsele lipsă din comandă.
5.5 Produse deteriorate sau non-conforme cu comanda, la livrare
În caz de livrare a unui produs deteriorat sau non-conform cu comanda, clientul are posibilitatea de a refuza livrarea și de a preciza acest lucru pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul dispune de un termen de 7 zile de la livrare pentru a verifica conformitatea produselor livrate și a informa serviciul clienți al societății SC IONNEL TECH SRL, prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandata cu aviz de recepție adresata societății SC IONNEL TECH SRL,Str. Iuliu Maniu nr. 1, Suceava, Jud. Suceava. SC IONNEL TECH SRL se angajează să preia pe banii săi produsele neconforme cu comanda și să re-expedieze în cel mai scurt timp produsele conforme.
ATENȚIE! Produsele folosite nu vor putea în nici un caz să fie returnate sau rambursate.
5.6 Întârzieri livrare
– livratorul nu găsește adresa de livrare sau nu o mai are; în aceste condiții SC IONNEL TECH SRL va retransmite livratorului coordonatele de livrare și coletul va fi livrat în 48-72 de ore.
– coletul nu este de găsit sau a fost livrat la o adresa greșita și prin urmare, livratorul deschide o ancheta care poate să dureze până la 10 zile ; în consecință, dacă coletul este găsit va fi direcționat către destinatar, iar dacă coletul este declarat pierdut atunci vânzătorul va face o noua livrare sau va rambursa comanda, în funcție de dorința clientului.
6. GARANȚIA PRODUSELOR
Toate produsele comercializate de S.C. IONNEL TECH S.R.L. beneficiază de garanția comercială persoane fizice și juridice.
Atât persoanele fizice, cât și persoanele juridice beneficiază de o garanție de 1 ani de la data emiterii facturii.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea SC IONNEL TECH SRL, în cazul în care acestea prezintă defecte de fabricație. Excepție face în cazul în care produsele au fost trimise la garanție în mod nejustificat, neprezentând defecte de fabricație; atunci clientul suportă contravaloarea transportului. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea nr. 449/2003, republicată în 2008, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora cu modificările și completările ulterioare și cu Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
În momentul solicitării garanției este necesară prezentarea produselor defecte împreuna cu accesoriile aferente și copiile de pe factură fiscală. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, acestea pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția și contra cost pentru transportul retur a acestora.
Pentru a se acorda garanția este necesară o constatare a defectelor în cauză. Această constatare trebuie efectuată la sediul companiei S.C. IONNEL TECH S.R.L. de către personalul specializat.
În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției, ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect (10 EUR, fără TVA / ora, la cursul B.N.R. din ziua investigației).
Neachitarea integrală a facturii de produse comandate de la SC IONNEL TECH SRL conduce la pierderea garanției.
7. RETURNAREA PRODUSELOR LIVRATE ȘI RESTITUIREA PLAȚII
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 34/2014. Astfel, produsele cumpărate de pe site se pot returna în aceeași stare, nouă, în care au fost recepționate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Comanda se poate anula prin e-mail sau telefonic în maximum 14 zile de la plasarea comenzii, clientul urmând să primească înapoi contravaloarea comenzii după returnarea produselor, nu mai târziu de 30 zile de la data la care ne-a informat despre decizia de returnare.
Dacă produsele prezintă urme de uzură, acestea nu vor fi acceptate pentru retur.
Art. 9 – Dreptul de retragere – O.G. 34/2014
(1) Cu excepția cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afară spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.
(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menționată la alin. (1) expira în termen de 14 zile de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare
Condiții de retur
Returnarea produselor cumpărate se va face pe cheltuiala clientului. Acesta poate folosi același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea produselor. În cazul în care se folosește serviciul de transport oferit de S.C. IONNEL TECH S.R.L., curierul va fi trimis la solicitarea S.C. IONNEL TECH S.R.L. Pentru acest serviciu se va percepe o taxă de 19 lei.
Clientul poate alege să trimită prin alt serviciu de curierat decât cel oferit de S.C. IONNEL TECH S.R.L., costurile pentru acest serviciu fiind în totalitate suportat de client.
Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc. Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna, fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate a acestor anvelope și jante. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produselor cumpărate sau înlocuirea cu produsele conforme. Dacă vânzătorul nu poate înlocui produsele cu unele conforme, atunci se va restitui integral contravaloarea produselor cumpărate.